Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2014 07:21 - Давам ти
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 4780 Коментари: 12 Гласове:
64

Последна промяна: 01.11.2014 07:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДАВАМ ТИ
Давам ти очите си,
за да ме видиш.
А ти ми дай твоите мисли,
за да те намеря.
Давам ти съня си,
в който си само ти.
А щом го откриеш
аз няма да искам да се събудя.
Давам ти сърцето си
само за една вечер.
Но на сутринта
няма да си го потърся.
Нека то остане при теб,
вярвам, че ще му е добре.
Давам ти своята ласка,
тя е само за теб.
А щом я почувстваш
може и да се усмихнеш.
И точно в този миг,
ако прошепнеш само две думи,
тези две думички,
които аз ти шепна,
ще бъда щастлив!






Гласувай:
64



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Ето един мъж, който много дава, а не ...
01.11.2014 08:09
Ето един мъж, който много дава, а не пита какво ще получи - верен знак, че ще получи всичко! Хубава мъжка стратегия!:))))) Тези две думи в края, неназовани, но изпълващи цялото пространство между двамата, внасят особен, молитвено-клетвен нюанс на любовното послание и сакрализират мига на любовното единение. Повярвах! Поздрави, скъпи приятелю Вал, бъди честит в любовта!
цитирай
2. aip55 - Полжелавам ти
01.11.2014 08:21
вечно щастие и сбъднати мечти Вал...
Колко много искреност има в думите ти!
цитирай
3. makont - Да видиш през очите на другия,
01.11.2014 09:19
да усетиш как тупти неговото сърце и накъде са протегнати ръцете му.... това е истинската любов. Поздрави и хубав празник!
цитирай
4. ivoki - Много силно ! Дълбоко ме развъ...
01.11.2014 10:58
Много силно !
Дълбоко ме развълнува особено в
днешния ден..... Поклон !
цитирай
5. valben - Привет, Вени!
01.11.2014 12:53
donchevav написа:
Ето един мъж, който много дава, а не пита какво ще получи - верен знак, че ще получи всичко! Хубава мъжка стратегия!:))))) Тези две думи в края, неназовани, но изпълващи цялото пространство между двамата, внасят особен, молитвено-клетвен нюанс на любовното послание и сакрализират мига на любовното единение. Повярвах! Поздрави, скъпи приятелю Вал, бъди честит в любовта!


Отново чета и препрочитам твоя литературен анализ на поредното мое съботно писание и си размислям. Ама много ми хареса това "Хубава мъжка стратегия!" :))) Първоначално аз бях написал: "А щом я почувстваш, можеш и да се обърнеш." След това, кой знае защо, аз промених думата "обърнеш" с "усмихнеш". Вярвам, че ще одобриш тази моя поправка. Сега, след като утрото ми се усмихна, аз вярвам, че не съм сгрешил...
Благодарности от Вал!
цитирай
6. donchevav - Ето един мъж, който много дава, а не ...
01.11.2014 15:51
valben написа:
donchevav написа:
Ето един мъж, който много дава, а не пита какво ще получи - верен знак, че ще получи всичко! Хубава мъжка стратегия!:))))) Тези две думи в края, неназовани, но изпълващи цялото пространство между двамата, внасят особен, молитвено-клетвен нюанс на любовното послание и сакрализират мига на любовното единение. Повярвах! Поздрави, скъпи приятелю Вал, бъди честит в любовта!


Отново чета и препрочитам твоя литературен анализ на поредното мое съботно писание и си размислям. Ама много ми хареса това "Хубава мъжка стратегия!" :))) Първоначално аз бях написал: "А щом я почувстваш, можеш и да се обърнеш." След това, кой знае защо, аз промених думата "обърнеш" с "усмихнеш". Вярвам, че ще одобриш тази моя поправка. Сега, след като утрото ми се усмихна, аз вярвам, че не съм сгрешил...
Благодарности от Вал!


О, да, "да се усмихнеш", разбира се! "Ласка" и "да се обърнеш" си е мъжката представа за рекцията на една жена. "Да се усмихнеш" е друго - покана, одобрение, граница , объркване, загадка...Не ти трябва Мона Лиза! Печеливша женска стратегия:)))) Ей, че му разбирам....на теория!
Аха, и утрото ти се усмихнало:)))) Усмихнат да бъде и целият ти ден, приятелю Вал! Поздрави!
цитирай
7. valben - Поздрави и за теб, makont!
01.11.2014 16:10
makont написа:
да усетиш как тупти неговото сърце и накъде са протегнати ръцете му.... това е истинската любов. Поздрави и хубав празник!


Честит празник!
Благодарности от Вал и пожелания за много усмивки!
цитирай
8. valben - Приятелю, здравей!
01.11.2014 16:12
ivoki написа:
Много силно !
Дълбоко ме развълнува особено в
днешния ден..... Поклон !


Винаги се радвам когато си при мен, четеш моите неща и ги харесваш. Приеми моите поздрави и знай, че винаги си желан на това място.
С уважение: Вал!
цитирай
9. valben - Ама как само знам към кой да се обърна за съвет! :)
01.11.2014 16:21
donchevav написа:
valben написа:
donchevav написа:
Ето един мъж, който много дава, а не пита какво ще получи - верен знак, че ще получи всичко! Хубава мъжка стратегия!:))))) Тези две думи в края, неназовани, но изпълващи цялото пространство между двамата, внасят особен, молитвено-клетвен нюанс на любовното послание и сакрализират мига на любовното единение. Повярвах! Поздрави, скъпи приятелю Вал, бъди честит в любовта!


Отново чета и препрочитам твоя литературен анализ на поредното мое съботно писание и си размислям. Ама много ми хареса това "Хубава мъжка стратегия!" :))) Първоначално аз бях написал: "А щом я почувстваш, можеш и да се обърнеш." След това, кой знае защо, аз промених думата "обърнеш" с "усмихнеш". Вярвам, че ще одобриш тази моя поправка. Сега, след като утрото ми се усмихна, аз вярвам, че не съм сгрешил...
Благодарности от Вал!


О, да, "да се усмихнеш", разбира се! "Ласка" и "да се обърнеш" си е мъжката представа за рекцията на една жена. "Да се усмихнеш" е друго - покана, одобрение, граница , объркване, загадка...Не ти трябва Мона Лиза! Печеливша женска стратегия:)))) Ей, че му разбирам....на теория!
Аха, и утрото ти се усмихнало:)))) Усмихнат да бъде и целият ти ден, приятелю Вал! Поздрави!


Аз също си помислих за "печелившата женска стратегия" когато промених думичките. Така е, разбира се, че е така. Да се усмихваме, да се радваме и да обичаме! Всичко друго понякога може да бъде и тъжно...
цитирай
10. stela50 - Когато сърцето пише... всичко е красиво, силно, истинско.
01.11.2014 19:38
Прекрасен стих !
Честит празник, приятелю !
цитирай
11. valben - Честит празник и за теб, Таня!
01.11.2014 19:42
stela50 написа:
Прекрасен стих !
Честит празник, приятелю !


Честит празник, Таня!
Твоите думи на одобрение значат много за мен.
Благодаря от сърце!
цитирай
12. injir - :)
02.11.2014 07:29
:)
цитирай
13. valben - Добро утро, injir!
02.11.2014 07:34
injir написа:
:)


Благодаря за усмивката!
цитирай
14. metlichina - отдаване..
02.11.2014 14:28
това е истинската любов, изключително красива мъжка любовна лирика..
цитирай
15. valben - Привет, metlichina !
06.11.2014 16:07
metlichina написа:
това е истинската любов, изключително красива мъжка любовна лирика..


Радва ме твоето мнение за написаното. Благодаря!
цитирай
16. valben - Приятелю, здравей!
06.11.2014 18:36
aip55 написа:
вечно щастие и сбъднати мечти Вал...
Колко много искреност има в думите ти!


Много добре си го казал, ама да знаеш, аз не съм много съгласен с твоите думи. Пишеш "вечно щастие", но дали е възможно такова щастие и необходимо ли е то? Това вечно щастие няма ли малко и да нагарча? Аз все питам ли питам! Ама , карай. Ние с теб се разбираме. И за сбъднатите мечти. Хубаво е да бъдат сбъднати мечти, ама всичките ли? И кой знае защо си спомням едни слова на Висоцки. Та той казва "Най-желани са тези върхове, които все още не са покорени." Ех, как искам да има връх, който все още да се опитам да покоря, даже и да не успея!
цитирай
17. valben - Благодаря, приятели!
06.11.2014 18:47
Много ме радват вашите коментари.
Благодаря от сърце!
цитирай
18. batogo - !!!:))) Поздравления!
09.12.2014 07:54
Отдавна не бях срещал толкова точно поетично изразено изживяване на истинска любов!
цитирай
19. valben - Благодаря за поздравленията!
09.12.2014 22:40
batogo написа:
Отдавна не бях срещал толкова точно поетично изразено изживяване на истинска любов!


Радвам се, че прочети и ти хареса!
Поздрави и от Вал!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3507861
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106350
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031