Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2011 20:56 - Водопад Варовитец
Автор: mirandolina Категория: Изкуство   
Прочетен: 8396 Коментари: 8 Гласове:
13

Последна промяна: 17.11.2011 20:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Като слушах снощи какъв дъжд вали навън си мислех, как днес цял ден ще се чудя какво да правя в това време. Не че си нямам домашни задачи като всяка жена и куп задължения, но предпочитам да съм някъде навън в почивните дни. Сутринта един студ беше, не е за приказване. Оказа се обаче, че брат ми ще почива / нещо, което не му се беше случвало цяло лято / и веднага му "спуснах" маршрут. Той взе че се съгласи и доста късно потеглихме към Етрополе. Искахме да посетим Етрополския манастир и Водопад Варовитец, който е непосредствено зад манастира.

По магистрала "Хемус" и от двете страни имаше невероятни красоти, но заради голямата скорост не смеех да отварям повече прозореца и да снимам. Освен това и ръмеше леко.
image

В Етрополе спряхме замалко, за да видим Часовниковата кула.

image

Според паметна плоча на самата кула, има следната информация - часовникова кула, построена като отбранителна кула през 1710 година от майстор Тодор, превърната в часовник от майстор Дидо, през 1821 година.

image

Есенен  "хоровод" в Етрополе.

image

image


image

image

Кой беше казал..."калина-алена, калина цвят червен ?"....

image

След което поехме към Етрополския манастир, който е на около четири километра извън града. Да ви кажа има указателни табели, нещо на което много държа, защото до повечето места, до които пътуваме се лутаме понякога без да има точна информация за местонахождението им.

image

image

image

image

image

В манастира нямаше кой да ни посрещне. В черквата нямаше кой да ни продаде свещи, затова се наложи сами да се обслужим. Мястото е много красиво, но се оказа абсолютно негостоприемно.
image

image

image

image

image

image

image

image

Непосредствено зад манастира се тръгва за Водопада Варовитец.

image

Ако имаше поне малко слънце, снимките щяха да станат още по-хубави.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Много красиво място, ако не валеше дъжд, щяхме да останем повече.
Обещахме си да дойдем пак през пролетта, тогава водопадът бил най-красив и пълноводен.

Снимките са личен архив.







Гласувай:
13



1. aidasv - Поздрави за вложения труд!
09.10.2011 21:58
За красотата която стана достояние и на нас чрез виртуалната екскурзия.
цитирай
2. kaprizna - Била съм на тези места, но не се сетих веднага...може би защото беше много отдавна...
09.10.2011 22:00
...преди повече от 20 години...но като видях двора на манастира, си спомних и имам чувството, че не се е променило нищо и всяко кътче излъчва хармония, спокойствие и уют....
Само че беше април и по поляната имаше бели маргаритки...
цитирай
3. karambol5 - Приказно красива Есен :)
09.10.2011 22:04
Приказно красива Есен :)
цитирай
4. erato7 - Много ми хареса есента през твоя ...
10.10.2011 01:28
Много ми хареса есента през твоя фотообектив!:)
цитирай
5. mitkaloto - Благодаря за прекрасната разхо...
10.10.2011 17:58
Благодаря за прекрасната разходка.
цитирай
6. shtaparov - Никога не съм бил по тези интересни ...
10.10.2011 19:47
Никога не съм бил по тези интересни места,а водопада ми се видя особено привлекателно място за туризъм. Дори ми се стори,че наблизо има и пещери.
цитирай
7. ckarlet - Страхотна идея е и за мен това мяс...
10.10.2011 22:14
Страхотна идея е и за мен това място!
Много ми хареса! Поздрави!
цитирай
8. анонимен - Супер! Видях ги и във ФБ.
11.10.2011 10:05
"Калина-алена" - много хубав филм на Шукшин. )))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirandolina
Категория: Изкуство
Прочетен: 558155
Постинги: 282
Коментари: 65533
Гласове: 10888
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930