Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2010 18:11 - Аз и ... Хорхе Букай !
Автор: mirandolina Категория: Изкуство   
Прочетен: 2549 Коментари: 4 Гласове:
20

Последна промяна: 14.06.2010 14:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Жадната ми за приключения душа ме заведе вчера /12.06.2010 г./ за втори път в рамките на два месеца отново в Стара Загора. Този път "виновник" да пропътувам 210 километра беше Хорхе Букай и приятелите ми от библиотека "Родина".  И не само те....предварително бях уговорила и среща с две приятелки от блога:
image

http://martiniki.blog.bg/


image


http://prashinka.blog.bg/
Много мои познати ме попитаха, ама в София защо не отиде да видиш Хорхе Букай, само на 80 километра от вашия град. А аз не стига, че пренебрегнах столицата, ами вероятно бях много убедителна пред една моя приятелка от гр. Кула, Видинско, че тя пропътува чак от там да дойде до Стара Загора.
Е, не че не учудих част от организаторите, че с мен водя пет човека, но това съм аз. Исках да доставя удоволствие на повече мои приятели да се докоснат до това, което харесваме.
И така, преди срещата с Хорхе Букай се срещнах  с martiniki и prashinka. Имахме малко време да побъбрим кой с какво се занимава в реалния живот и т.н., но останаха уговорките, че ще поддържаме връзка и за в бъдеще.
Тук благодаря на martiniki за чудесните подаръци, които получих от нея. Няма да споменавам какви са, защото и вие може да поискате :))), но ще си ги сложа на видно място и ще ги поглеждам от време на време.
  Времето ни притисна и побързахме да отидем на срещата.
Накратко за срещата може да прочетете тук:


http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=543862

тя беше изключително кратка, тъй като Хорхе Букай искаше да отдели повече време за автографи. Няма да пропусна да спомена, че сред специалните гости в публиката беше и Мадлен Алгафари.
След като чинно се редих един час за автографи накрая упоритостта ми беше възнаградена.

image



Това е от срещата, тъй като останалите снимки ги....изтрихме без да искаме.
После не успях да се поразходя из Стара Загора, защото беше непоносима жега, а това нещо за планинско чедо като мен е все едно да те пекат жива. Хич ме няма в горещините ! :)))
За край ще кажа: До нови срещи, приятели от Стара Загора !





Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veninski - Поздрави от Родопите! Завиждам ти ...
13.06.2010 22:26
Поздрави от Родопите! Завиждам ти благородно...
цитирай
2. valq05 - Поздрави и от мен
13.06.2010 22:48
очарована съм от Ст. Загора и пожелавам много успехи и усмивки на органнизаторите:)))
цитирай
3. prashinka - Малко сън
14.06.2010 20:35
от липов аромат, за теб -
до следващата среща!


прашинката с прашинчето :)
цитирай
4. kaprizna - Радвам се за теб!
15.06.2010 15:19
Преживяла си нещо изключително.
Среща на живо,автограф,снимка - какво по-хубаво от това!
Поздравявам те!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirandolina
Категория: Изкуство
Прочетен: 559120
Постинги: 282
Коментари: 65533
Гласове: 10888
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930