Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2014 10:00 - Есенни маршрути
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 6899 Коментари: 15 Гласове:
16

Последна промяна: 21.12.2014 08:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В обратен ред - от ноември към октомври...

image

image

image

image


image

image

image

image

image

image

image

image

Само да вметна - сдобихме се през последните две години с много нови детски площадки. Обезопасени със специални настилки. Новички люлки, пързалки и модерни приспособления, оградени и с портички, които да се затварят. Грижа и отношение. Една от най-големите площадки ми е по път и почти всеки ден минавам покрай нея. Още откак почнаха ремонтите ме заинтересува какво ще правят с жирафчето...Единственото, което остана от старата площадка. Може да е колкото мен на години, аз го помня от двайсет. Откак живея в града. Беше извадено от асфалта на предишната площадка и дълго лежа край мястото на ремонтни дейности...
Приключиха ремонта преди лятото, не съм сигурна, поне 3-4 месеца има. Днес ще мина да заснема и площадката, май нямам снимка откак е в този вид. Зарадва ме това, че жирафчето изправиха в близост. Като паметник на детството е. Много се радвам, че не го затриха, това ми дава надежда.

image

image

Paciencia, ето я и площадката 

image

image



imageimage

image

image



image

image

image








Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cerise - Най-много
10.11.2014 10:03
ми допаднаха последните 3 снимки - златна есен ... Хубав и слнчев ден ти пожелавам! :)
цитирай
2. makont - Красота в есенно...
10.11.2014 12:49
доре, страхотни снимки, а това с детските площадки е много хубаво начинание, и при нас правят. А опазването на жирафчето е върховно съчетание на миналото с новото. Винаги има начин да съжителстват. Съгласна съм и с обратния ред, май натам вървят нещата. В нашия парк снощи едни комари, ашлама! Сякаш не е октомври, а август. Красиво циганско лято ни споходи. Усмивки и спорна и спокойна седмица!
цитирай
3. paciencia - Привет, Martiniki!
10.11.2014 13:54
Красиви есенно-слънчеви настроения.Чудесни снимки! Аз, понеже съм малко вдетинена, се впечатлих от жирафчето. Хубаво е, че гледа към пътечката. Вероятно ще разпознае в лицата на минаващите порастналите си вече приятели от детските игри. Много е хубаво, че се правят тези детски площадки, ще ми е интересно ако някога публикуваш снимки. Поздрави и слънчева и усмихната есен:)
цитирай
4. martiniki - cerise - благодаря!
10.11.2014 15:02
Хубав ден е, а от два часа и слънчев.:)
цитирай
5. martiniki - makont - така е, Мая, малко более есента,
10.11.2014 15:03
но като цяло е красива! Добра седмица и за теб!
цитирай
6. martiniki - paciencia - привет!
10.11.2014 15:08
Благодаря, че забеляза вметката ми. Наистина ми стана приятно, повече от приятно като го видях. Не съм от хората, които одобряват зачертването на епохи чрез рушенето на паметници. Това жирафче си е част от нашето детство, и ние сме били деца, не сме се родили възрастни... Преди време изчезна едно от друга детска площадка, тогава Мария писа - http://mdoneva.com/2011/09/29/otriazahazhirafa/

и аз сега се почувствах реабилитирана и за този жираф ( добавих снимки на площадката горе)
цитирай
7. megg - Слънчевите есенни листа
10.11.2014 16:27
и дълбокото небе ме зарадваха - красиво и някак меко и топличко. Че какъвто се е навъсил тук денят, пък и небето - ниско, ниско и оловно... Друго си е, когато есенната картина е в червено, златно ... светла. И когато пазим доброто и красивото от някога.
Поздрав, Марти, дано седмицата да е грейнала! :)
цитирай
8. paciencia - Благодаря, Марти,
10.11.2014 16:58
за добавените снимки! Беше ми интересно и се радвам, че е помислено за децата, да им е цветно, уютно, забавно, просторно. Да има повече истински игри на открито. Харесва ми и това, че има барче за родителите, та всички доволни и под контрол:)
Извини ме, че се отклоних от темата и благодаря:) Много топъл постинг!
цитирай
9. donchevav - Поздрави и от мене, Доре! Аз не об...
10.11.2014 17:54
Поздрави и от мене, Доре! Аз не обичам есента - падам си малко змийка - предпочитам летните горещини и припеците на пясък:))) Но в твоя ноември-октомври се влюбих: такъв един слънчев и пъстър, и златен! С много светлина и обич - сигурно вдъхновена от от налятите гроздове, ремонтираните площадки и спасеното жирафче! А то- то е просто прекрасно с тази дълга, проточена към пътеката шия - любопитно и закачливо като дете. Щом го видиш пак, да го поздравиш и от нас - явно всички го харесваме, не само ти!
Хубави есенни дни, приятелко, да е слънчево, да е пъстро и красиво на очите ти и в изживяванията ти! Прегръдка!
цитирай
10. veninski - Прекрасни снимки! Поздрави от Р...
10.11.2014 18:36
Прекрасни снимки! Поздрави от Родопите!
цитирай
11. martiniki - paciencia - наблюдава се облагородяване на градската среда
10.11.2014 18:42
не за сметка на дърветата - от години съм пешеходец и наблюдател в реално време на промените...има паркове и много дървета в града. Нови площадки правят, където вече е имало такива или е удобно да има. Дори залесиха около тези, където липсваха дървета...Този парк, част от който се явява площадката горе, освен с кестени, смърчове, рожкови, габъри, е пълен с деца и гълъби)
цитирай
12. martiniki - donchevav - поздрави, Вени!
10.11.2014 18:48
Установявам, че вървейки житейски към есента, все повече я харесвам...Все повече ми пасва. Лятото вече ми идва тежко, жежко, ярко...Обичам пастелното слънце, акварелното слънце - те все са есенни слънца;)
Хубава да ти е седмицата!
цитирай
13. ivesa - Привет и от мен!
10.11.2014 21:09
И аз всеки ден минавам покрай детски площадки.Много са приятни!Радвам се,че и при вас са направили такива!Благодаря за хубавата есенна разходка!:)
цитирай
14. martiniki - veninski - благодаря!
10.11.2014 22:05
Поздрави!
цитирай
15. martiniki - ivesa - привет!
10.11.2014 22:07
Да, местенца, пълни с живот. Поздрави и добра есен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5776366
Постинги: 1125
Коментари: 15469
Гласове: 55652
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031